Promocje
Nike ROSHE RUN 511882-042 Czarny/Szary SE
Nike ROSHE RUN 511882-042 Czarny/Szary SE
300,00 zł 119,00 zł
szt.
Buty Deerupt Runner Adidas 003 SE
Buty Deerupt Runner Adidas 003 SE
399,00 zł 299,00 zł
szt.
Nike Air Max 90 Mid Winter 806808-601
Nike Air Max 90 Mid Winter 806808-601
290,00 zł 239,00 zł
szt.
Nike Air Jordan 13 Retro "PHANTOM" 414571-110
Nike Air Jordan 13 Retro "PHANTOM" 414571-110
600,00 zł 245,00 zł
szt.
Nike Air Huarache Run [HUA015]
Nike Air Huarache Run [HUA015]
360,00 zł 189,00 zł
szt.
Buty Nike Air Max 270 //005 SE
Buty Nike Air Max 270 //005 SE
399,00 zł 199,00 zł
szt.
Nike Air Jordan Retro High "BARONS" 919704-002 SE
Nike Air Jordan Retro High "BARONS" 919704-002 SE
600,00 zł 239,00 zł
szt.
Nike Air Max 90  325213-064 SE
Nike Air Max 90 325213-064 SE
360,00 zł 189,00 zł
szt.
Nike Air Jordan 10 Retro "IM BACK" 456934-105
Nike Air Jordan 10 Retro "IM BACK" 456934-105
600,00 zł 225,00 zł
szt.
Buty Nike Air Max 270 //013 SE
Buty Nike Air Max 270 //013 SE
399,00 zł 199,00 zł
szt.
Buty Deerupt Runner Adidas 009 SE
Buty Deerupt Runner Adidas 009 SE
399,00 zł 299,00 zł
szt.
Nike Roshe Two 2.0 521881-117 SE
Nike Roshe Two 2.0 521881-117 SE
450,00 zł 219,00 zł
szt.
Racerstore.pl opinie sklepu 117
Racerstore.pl opinie sklepu

 

Zapraszamy do składania opinii sklepu Racerstore.pl w komentarzach:

Idealna recenzja:

  • Zawiera informacje o produkcie, który został zakupiony w Racerstore.pl

  • Podsumowuje wszystkie elementy robienia zakupów w tym sklepie (stopień skomplikowania procesu zakupowego, ocena obsługi, szybkość wysyłki, możliwość reklamacji)

  • Nie może zawierać Twoich informacji osobistych (numeru karty kredytowej, adresu, numeru telefonu). Dla Twojego bezpieczeństwa, takiej recenzji nie zamieścimy w Racerstore.pl

     


     

     


     

Komentarze do wpisu (117)

20 stycznia 2018

WSPANIAŁY SKLEP!!!

21 stycznia 2018

Za jakość wielki plus! Towar zgodny z opisem. Jedyny mały minus to czas oczekiwania. Ale WARTO ;) Polecam!

21 stycznia 2018

Ok !

22 stycznia 2018

Kontakt ze sklepem na wysokim poziomie, jakość produktu również bez zastrzeżeń. Mają fajne promo! ;)

25 stycznia 2018

Zamówienie dotarło. Buty są super. Polecam ! :D

26 stycznia 2018

Czy buty są dobrej jakości?

26 stycznia 2018

Możesz śmiało zamawiać, wszystko legit! Moje doszły zajebiste, jakość mega!

28 stycznia 2018

Doszły buciki, wszystko pasuje idealnie.

3 lutego 2018

Buty w bardzo dobrej jakości. Na buciki czekałam 13 dni. moge polecić !

3 lutego 2018

Zamawiałem już kilka razy. Buty zawsze spoko ;d

4 lutego 2018

Jestem bardzo zadowolona!

4 lutego 2018

Wszystko ok. Mogę polecić.

4 lutego 2018

Good store. Very nice shoes

7 lutego 2018

córka bardzo zadowolona z superstar

6 marca 2018

Polecam tą stronkę - RACERSTORE :)

6 marca 2018

Buty dotarły, jestem zadowolona.

7 marca 2018

Buty są świetne ^^

12 marca 2018

Czy to jest prawdziwe w 100%? Tzn z ta wysylka?

13 marca 2018

Buty OK

14 marca 2018

Zajebiste buciki. Polecam w 100% :D

22 marca 2018

ja jestem zadowolony polecam racerstore.pl ;p

10 kwietnia 2018

wszystko spoko

10 kwietnia 2018

Ile trwa wysyłka ?

11 kwietnia 2018

U mnie też wszystko ok, bede tu jeszcze zaglondac.

11 kwietnia 2018

Moglby ktos odpowiedziec ile trzeba czekac na buciki ?

12 kwietnia 2018

Wszystkie buty od Racerstore mam i są bardzo dobre jakościowo. Ciekawe czy coś z Vansów będą mieć?!

13 kwietnia 2018

Zamowiłam buty, dotarły po około 12 dniach. Jestem mega zadowolona ! :P

14 kwietnia 2018

Przy większej ilości będzie jakiś rabacik?

15 kwietnia 2018

Biere !

16 kwietnia 2018

Polecam racerstore.pl ! buciki przyszły do nas świetne !!!

17 kwietnia 2018

Ja również sobie chwalę !

18 kwietnia 2018

Świetne buciki. Mogę polecić.

19 kwietnia 2018

ok

22 kwietnia 2018

Córka dostała dzisiaj, jest mega zadowolona! + dostaliśmy rabat na kolejne zamówienie ;)

25 kwietnia 2018

ok

26 kwietnia 2018

Właśnie otrzymałam paczkę i szczerze polecam - bardzo dobry produkt w super cenie - (Nike Huarache).

28 kwietnia 2018

Ok

30 kwietnia 2018

Adidas Superstar są piękne <33

2 maja 2018

jestem zadowolona!

3 maja 2018

polecam w 100%

6 maja 2018

W tej cenie naprawdę warto!!!!

6 maja 2018

czy te buty są markowe jak pisze?

6 maja 2018

tak, polecam :D

10 maja 2018

Czekałam 2 tygodnie, ale opłaca się. Prezentują się super, w tej cenie mistrzostwo świata ;)

11 maja 2018

Buciki są piękne <3

11 maja 2018

jestem zadowolona, jak najbardziej z zakupu.

14 maja 2018

Buty spoko, przesyłka trochę długo, czekałem 13 dni, ale buty w 100% oryginalne i w dobrej cenie xd

14 maja 2018

Polecam

15 maja 2018

Dotarły.. są zajebiste !

16 maja 2018

ok

16 maja 2018

Na prawdę polecam ten sklep. Buty zgodne z opisem,cena taka jak w ofercie. Buty są w 100% oryginalne (a przynajmniej na takie wyglądają ;). Warto,naprawdę. NIE JESTEM ŻADNYM BOTEM XD SZCZERZE POLECAM !

16 maja 2018

Ok

17 maja 2018

Polecam, buty przyszły bardzo ładne.

19 maja 2018

Buty zgodne z opisem. Na nodze wygladaja super. Czekalam na nie 2 tygodnie ale warto. Polecam!!!

19 maja 2018

Polecam, super buty!

22 maja 2018

Polecam !

28 maja 2018

Świetne !

29 maja 2018

Buty sztos !

6 czerwca 2018

Obawiałam sie zamówić buty, ale z całego serducha moge polecić :)) kolejne wkrótce zamawiam.

7 czerwca 2018

Łał

11 czerwca 2018

Super nike !

13 czerwca 2018

Polecam

17 czerwca 2018

ok

22 czerwca 2018

Polecam jak najbardziej !

27 czerwca 2018

fajne

29 czerwca 2018

buty swietnie wykonane cena rewelacja

30 czerwca 2018

Po raz drugi jestem zadowolony <3

8 lipca 2018

Kozak sklep

9 lipca 2018

JEST OK

14 lipca 2018

Bardzo dobry sklep! Buty przyszły w 12 dni. Buty ładniejsze niż na zdjęciach :)

15 lipca 2018

Tak jak inne opinie racerstore szczerze mogę polecić ! Jestem mega zadowolony z zakupów.

16 lipca 2018

Wszystko super :)

17 lipca 2018

Polecam

24 lipca 2018

spoko sklep

25 lipca 2018

Opinia dotyczy butów Adidas superstar classic. Buty od momentu wysłania do otrzymania szły równe 12dni więc bardzo szybko. Stan butów bez zarzutu najmniejszego.Buty oryginalne. Napewno jeszcze wrócę.

27 lipca 2018

U mnie również dotarły bardzo dobrej jakości buciki ! Jestem mega zadowolona !!

28 lipca 2018

u mnie 9 dni ;D Polecam !

30 lipca 2018

ok

30 lipca 2018

Zakochałam się w moich superstarach ;)))

30 lipca 2018

Zarąbiste, polecam!

30 lipca 2018

bardzo fajne buty, cała rodzina zadowolona.

5 sierpnia 2018

Po raz kolejny u mnie wszystko świetnie ! Mogę polecić każdemu.

6 sierpnia 2018

upup polecam!

7 sierpnia 2018

Buty są zgodne z opisem . Wyglądają identycznie jak na zdjęciu. Jestem zadowolona z butów. Zdecydowanie skuszę się na kolejny zakup

8 sierpnia 2018

Super. Butki superstary. Polecam

9 sierpnia 2018

DOBRREEE PAMARAŃCZOOWE!!

14 sierpnia 2018

Sztos ciżemki

16 sierpnia 2018

ok

16 sierpnia 2018

super

17 sierpnia 2018

Buty exstra

20 sierpnia 2018

Super :)

20 sierpnia 2018

Tak, polecam! Są mega

1 września 2018

Jestem bardzo zadowolona z butów.Dotarły w dobrym stanie.;)

6 września 2018

Ja także jestem zadowolony, buty idealne.

6 września 2018

Fajne buty

9 września 2018

Polecam Huarache ! SUper jakość.

16 września 2018

Jestem zachwycona bucikami

29 września 2018

Fajny sklep :)

27 października 2018

Wszystko ok, mogę polecić ten sklep.

27 października 2018

Wszystko super...!

29 października 2018

warto było mam air force 1 za 200zł polecam i będę jeszcze kupował na tej stronce czekam na vansy :)

29 października 2018

warto było mam air force 1 za 200zł polecam i będę jeszcze kupował na tej stronce czekam na vansy :)

30 października 2018

Super sklep! Jestem zadowolona, wszystko zgodnie z zamówienie. Buty dotarły takie jak na fotkach. Polecam wszystkim ;)

30 października 2018

TO MOJE KOLEJNE ZAKUPY W TYM SKLEPIE. GORĄCO POLECAM!

30 października 2018

wszystko szybko i sprawnie dziekuje

30 października 2018

Profesjonalnie i wygodnie, polecam.

30 października 2018

Super polecam!

30 października 2018

Zawsze na 100%

30 października 2018

Wszystko na TAK!

30 października 2018

Obsługa jak zwykle na najwyższym poziomie a buty tak wygodne że mogłabym w nich chodzić cały czas :)

1 listopada 2018

Polecam <3

6 listopada 2018

Polecam racerstore.pl ! <3

12 listopada 2018

polecam

8 grudnia 2018

Polecam jak najbardziej! Jestem mega zadowolona z zakupu...moje Fila są mega :pp

26 grudnia 2018

Wszystko ok!

29 grudnia 2018

Polecam! SUper buty otrzymałem.

9 września 2019

kupilem buty jordan 3 buty som bardzo ładne, na pewno bede tu jeszcze kupować ;)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl